AtlikėjaiĮdomu!InterviuStraipsniai

Hip-Hop.lt – REPERIŲ SINDIKATAS

RAP.lt

G&G sindikatas“ nešokiruoja ir žino, ką nori veikti gyvenime. Reperiai „G&G sindikatas“ rimtai kalba apie gyvenimą, organizuoja triukšmingus hiphopo vakarėlius, o naktimis piešia ant sienų ir sprunka nuo policijos Neseniai muzikiniame pasaulyje pasigirdo reperių „G&G sindikato“ balsas. Drąsios dainų frazės skamba radijo stočių eteryje, o jauni gerbėjai paskui savo dievukus kartoja: „Ji lindo, lindo. Ji pati po manim palindo…“

 Iš tikrųjų su LŽ susitikę „G&G sindikato“ vaikinai elgėsi visai neįžūliai, o perdėm rimti atsakymai į klausimus tiesiog ragino juos provokuoti.

 Rimtai

„G&G sindikato“ reperiai nė už ką nenori, kad juos vadintų tikraisiais vardais, todėl kaip žirnius beria savo pravardes: Svaras, Mironas, DJ Mamania, Kastetas, Pušas, Donciavas.

 „Mes jau subrendę ir žinome, ką norime gyvenime veikti“, – išpyškina hiphopo atlikėjai. Vaikinai tvirtina, jog jie ne paaugliai, kuriems hiphopas – vien mada. Hiphopą jie supranta kaip atskirą kultūrą, kurią sudaro DJ, žmogus su mikrofonu, grafiti ir breikas.

Svaras idėjiniu grupės vadu vadina Mironą, kuris hiphopu domisi jau nuo 9-ojo dešimtmečio. Virėju dirbantis vaikinas tarp repo ir maisto gamybos atranda daug bendra – juk ir ten, ir ten gali pajausti tikrą ritmą.

Svaras laisvalaikiu šiurpina draugus greitai važinėdamas sportiniu motociklu, nors su baikeriais, sako, neturįs nieko bendra: „Mano motociklas greitas, ne toks kaip pižonų ar apsikarsčiusių baikerių“. Jo muzikinė karjera prasidėjo dar ankstyvoje vaikystėje. „Prieš tai, kol pradėjau groti, buvau mamytės pilve“, – gudriai šypsosi reperis.

G&G sindikatą“ jis subūrė įrašų studijoje atsitiktinai susipažinęs su Donciavu ir Kastetu. Kai ką tik užgimusiai grupei prireikė didžėjaus, į kompaniją buvo pakviestas DJ Mamania. Visi kaip vienas reperiai tvirtina, jog anksčiau nebuvo pažįstami, juos visus suvedusi muzika.

„Mes nešokiruojam“

Mūsų dainų tekstai nešokiruojantys. Ką jie gali šokiruoti, jei juose net keiksmažodžių nėra?“ svarsto hiphoperiai. „G&G sindikato“ nariai įsitikinę, jog jų dainos gali šokiruoti tik tuos, kurie stengiasi nematyti, kas vyksta aplink gatvėje. „Mūsų tekstai gali nustebinti tik senelius, kurie vis dar mąsto posovietiškai“, – priduria Kastetas. Vaikinai mano, kad dažniausiai jų dainų klauso merginos.

„Iš šitos muzikos Lietuvoje „babkių“ neuždirbsime, net pats A.Mamontovas kažkada pasakė, jog Lietuvai hiphopo nereikia„, lyg ir gailėdami savęs pasakoja reperiai. Jie patikina gyveną ne iš muzikos, kiekvienas turįs darbą. Savo atlyginimus vaikinai leidžia ir hiphopui populiarinti.

Merginos

Grafiti ir patogi apranga – hiphoperių gyvenimo stilius.

Apie merginas „G&G sindikatas“ išmano tikrai daug. Kastetas piktokai tvirtina, jog lietuvės yra uždaros ir kompleksuotos, be to, jos nieko nemoka „fainai daryti“. Iš vaikinų pasakojimo aiškėja, kad hiphopo kultūroje moterų labai maža, o jei jų ir yra, tai jos – „paleistuvės, reperių panelės“. Ir jų dainų tekstai pikti, nes taip jos kerštauja savo vaikinams„, – kikendami postringauja lietuviški reperiai. Paklausti, ar nenorėtų į grupę priimti merginų, vaikinai atsako klausimu – o į kokias pareigas jas priimti? „Merginų paslaugos praverčia tik priedainiams, dar jos galėtų nešioti patefonus“, – užsisvajoja muzikantai. Po kurio laiko paaiškėja, kad Lietuvoje gerų dainininkių iš viso nėra, nes jos nemoka elgtis scenoje. Vienintelė reperių mylimoji – Giedrė iš „Empti“. „G&G sindikatas“ patvirtina gandą, jog važiuodami koncertuoti į „Beach party“ iš organizatorių užsiprašė merginų – ir ne bet kokių, o pačių renginio dalyvių. Reperiai entuziastingai pasakoja: „Paprašėme pavalgyti, pagerti – negavome, ir merginų, jų taip pat negavome“.

Apie savo merginas reperiai kalba nenoriai – visi turį po merginą, tik Svaras didžiuojasi, kad turi net dvi (žmoną ir dukrą).

Vakarėliai

Svaras mano, jog, jei nori gerti, tai geriausia gerti viskį. Jei nėra viskio, degtinę. O jei nėra net degtinės, tada – alų.
Ir hiphopo vakarėlius vaikinai organizuoja tam, kad susiėję hiphoperiai galėtų paklausyti muzikos ir išgerti alaus (matyt, tokiuose vakarėliuose nei viskio, nei degtinės nebūna). Į vakarėlius jaunimas renkasi su laisvais drabužiais. Mironas gali papasakoti visą aprangos istoriją: Niujorke vaikams tėvai pirkdavo didesnę aprangą, kad jie taip greit jų neišaugtų, o daug marškinėlių paaugliai susivilkdavo bėgdami iš namų, kad nereikėtų grįžti persirengti. „G&G sindikatas“ vienbalsiai nusprendė, kad jiems apranga visai neaktuali ir jie niekada neturės dizainerio.

Be vakarėlių, vaikinai organizuoja įvairias akcijas. Viena tokių – jau dabar vykstantis grafiti konkursas, kurio nugalėtojas, be kitų prizų, bus apdovanotas ir originaliu atviruku, ant kurio puikuosis jo paties piešinys. Išleisti atvirukus ir nemokamai juos išplatinti ėmėsi reklamos agentūra „Advista“, platinanti atvirukus su įvairių menininkų darbais. Mamania pats mėgsta piešti grafiti, bent jau savo pseudonimą ant sienos parašyti. Savo „profesinio“ slapyvardžio mums jis neišdavė vien todėl, kad jį tada galėtų sučiupti policija. Didžėjus prisimena, kaip kartą jau spruko nuo kaukėtų pareigūnų, ginkluotų Kalašnikovo automatais. Bet tai gatvės menininkams ne kliūtis – „kaifas“, kai pieši bijodamas.

Apie muziką

Visa muzika kilo iš negrų, o klasikinė muzika yra ta muzika, iš kurios niekas neišsirutuliojo, ir ji neturi ateities“, – kategoriškai pareiškia Kastetas. Reperis Svaras, nors ir klauso klasikos, retoriškai klausia: „O ką pagimdė klasika?“

Paprašytas išvardyti mylimus senesnės kartos lietuvių atlikėjus „G&G sindikatas“ prisimena „Antį“, BIX, „Foje“. Senesnių atlikėjų jie sakosi nepameną, tik tvirtina, jog B.Gorbulskis vogė rusiškas dainas. Mironas džiūgauja, jog nei vaikystėje, nei dabar neklauso lietuviškos muzikos. „Mane teta nuo mažumės džiazu ir bliuzu maitino“, – pasigirsta išdidi gaidelė.

Žymos

Susiję

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Close