Straipsniai

NAS

Šįkart rašau apie Nasir bin Olu Dara Jones (gimusį 1974-ųjų metų, Rugsėjo 14–ą dieną), plačiau žinomą kaip JAV reperį – Nas.

Jazz’o atlikėjo Olu Dara sūnus Nas tapo gerai žinoma visai hiphopo liaudžiai asmenybe dėka savo debiutinio albumo “Illmatic” (išėjusio 1994-aisiais metais), kuris yra turbūt vienas geriausių hiphopo albumų apskritai. Šis albumas parodė, kad Nas yra vienas “giliausių” lyrikų. Reperis, užaugęs New York’e, Queensbridge’e tęsia šios vietovės hiphopo tradicijas, kurios buvo itin paplitusios ankstyvojo hiphopo laikotarpiu ir atsispindėjusias tokių atlikėjų kaip Juice Crew, Mobb Deep bei Mc Shan kūryboje.

Žvelgiant į jo debiutinį „Illmatic“ albumą, Nas keliavo daugiau mainstream’o kryptimi, kuri jam davė daug didesnį pasisekimą, tačiau atėmė palankumą iš kritikų, bei hiphopo puristų. Kaip bebūtų, reperis ir toliau siekė tapti didele persona hiphopo industrijoje ir tokia nenuneigiamai tapo.

Nas vardas Nasir reiškia „tas, kuris duoda pergales“ arabų kalba. Nasir‘as pirmuosius savo gyvenimo metus praleido Brooklyn‘e, Crown Heights‘e. Reperio tėvas Olu Dara buvo jazzo trimitininkas, mama Ann Jones dirbo pašto išnešiotoja. Jis labai pavydėjo savo broliui, vardu Jabari, kuris pasivadino pseudonimu Jungle. Greitai šeima persikraustė į Queensbridge‘ą. Nas tėvas šeimą paliko 1986–aisiais metais, kai jaunajam Nasir‘ui buvo 13 metų, taigi Ann Jones užaugino savo du berniukus visiškai viena. Greitai reperis buvo pašalintas iš mokyklos (9–oje klasėje), tačiau mokslų berniukas nepamiršo ir pradėjo mokytis pats, skaitydamas apie Afrikos kultūrą ir civilizaciją, Bibliją bei Koraną. Vėliau pradėjo domėtis hiphopo kultūros šaknimis, bei, neturėdamas pinigų įrašams, dainas įsirašinėti iš vietinio radijo transliacijų.

Jau būdamas paauglys Nas nusprendė siekti reperio karjeros, o kad tikslą pasiekti būtų lengviau, pasikvietė savo geriausią draugą bei kaimyną Willy „Ill Will“ Gragham, kaip savo Dj‘ėjų. Pirmiausia Nasir pasivadino „Kid Wave“ pseudonimu, vėliau perėjo prie Nasty Nas. Vėliau šie du draugai sutiko hiphopo prodiuserį ir Queens‘o atstovą Large Proffesor (William Mitchell), kuris Nas pristatė savo grupei Main Source. 1991–aisiais metais reperis padaro savo pirmąjį debiutą įrašų studijoje, Main Sorces grupės LP „Breaking Atoms“, dainoje „Live At BBQ‘s“ įrašydamas priedainį. Nepaisant to, kad buvo šiltai priimtas į pogrindinę sceną, reperis buvo atmestas visų didžiųjų leiblų ir nepasirašė sutarties. Nas ir Gragham ir toliau tęsė savo veiklą kartu, tačiau greitai ši dviejų vaikystės draugų sąjunga buvo nutraukta. 1992–ųjų metų Gegužės 23 dieną Gragham buvo nušautas Queensbridge. Tų pačių metų viduryje su Nas susisiekė Mc Serch iš grupės 3rd Bass ir tapo jo vadybininku ir dar tais pačiais metais parūpino sutartį su Columbia Records. Reperis atliko savo solo debiutą single „Halftime“ – Mc Serch garso takelyje filmui ir tapo „Chang Gang Productions“ dalimi. Išėjus Mc Serch Soliniam albumui, Nas parodo savo sugebėjimus dainoje „Back to the Grill“, neilgai trukus Nas pripažinimas pasiekia tokį lygį, jog jis vadinamas kylančiu antruoju Rakim. Jo rimavimo įgūdžiai, stilius buvo išskirtiniai, todėl jis buvo stipriai pripažintas hiphopo bendruomenėje.

1994–aisiais metais debiutinis reperio albumas „Illmatic“ pagaliau buvo išleistas. „Illmatic“ buvo audringai sutiktas ir kritikų paskelbtas vienu iš geriausių hiphopo albumų per visą šios subkultūros gyvavimo istoriją. Albumas buvo pripildytas lyrikos, pateikiančios stulbinančius vizualinės vaizduotės. Taip pat prie „Illmatic“ sėkmės prisidėjo tokie veikėjai kaip Pete Rock, Q-Tip (A Tribe Called Quest), L.E.S. bei Dj Premier (Gang Starr), Nas draugas AZ ir įdomiausia dalis, reperio tėvas – Olu Dara. Be „Half Time“, siekiant išpopuliarinti „Illmatic“, buvo išleisti dar trys stiprūs singlai. Kaip bebūtų, dėl stipriai paplitusių piratinių įrašų platinimo bei stiprios konkurencijos „Illmatic“, žiūrint iš pardavimų mastų, didelių aukštumų nepasiekė. Po „Illmatic“ Nas sudalyvavo įrašinėjant AZ albumą „Doe or Die“, vėliau sudarė koloboraciją su kitais Queensbridge‘o atstovais Mobb Deep, sudalyvaudamas jų albume „The Infamous“. Šiuo periodu vienas iš žymiausių reperio pasiekimų buvo įrašytas priedainis Reakwon dainoje „Verbal Intercourse“, albume „Only Built 4 Cuban Linx“. Šis faktas jį išskyrė (tuo metu) kaip vienintelį ne Wu-Tang Clan narį, įrašiusį dainą kartu su Reakwon.

Columbia Records pradėjo Nas liepti rašyti labiau komercines eiles, kaip Notorious BIG, kuris buvo sėkmingas atlikėjas, leisdamas gatvės stiliaus albumus, tačiau į juos pridėdamas ir pop skambesio. Nas pakeitė savo vadybininką Mc Serch į Steve Stoute ir pradėjo ruošti medžiagą savo antrajam albumui „It Was Written“, maišydamas gatvės ir šiek tiek plačiajai auditorijai priimtinesnį stilius. Albumas buvo prodiusuojamas Tone ir Poke iš Trackmasters ir buvo išleistas 1996–ųjų vasarą. Du singlai – „If I Ruled the World (Imagne That)“ (įrašytas kartu su Lauren Hill (The Fugees)) ir „Street Dreams“ (kuriam buvo panaudotas semplas iš 2pac‘o dainos „All Eyez On Me“ ir remiksuotas kartu su R.Kelly) – buvo tikrai išskirtiniai hitai. Albumas buvo reklamuojamas didelio biudžeto susilaukusiais video klipais, kuriuos prodiusavo Hype Williams, kurių dėka Nas greitai tapo dideliu vardu mainstream’inio hiphopo scenoje. „It Was Written“ debiutavo tuomet nauja super-grupė The Firm, kurios sudėtyje buvo pats reperis Nas, jau minėtasis jo draugas AZ, Foxy Brown bei Cormega. Albume taip pat atsispindėjo antrojo Nas pusė (jei taip galima pasakyti) – Nas Eskobar, kurio gyvensenos stilius buvo panašesnis į užkietėjusio kazino lošėjo.

The Firm pasirašo sutartį su Dr.Dre leiblu „Aftermath Entertainment“ ir pradeda dirbti prie savo debiutinio albumo. Darbo pusiaukelėje Steve Stoute atleidžia grupės narį Cormega, nes jis negali pastarojo priversti pasirašyti sutarties. Cormega tampa vienu iš didžiausių Nas oponentų ir išleidžia galybę underground‘inio hiphopo diss’ų, nukreiptų prieš Nas, Steve Stoute bei Nature (grupės narys, pakeitęs Cormega). Nas, Foxy Brown, AZ and Nature Present The Firm: The Album išleidžiamas 1997–aisiais metais. Albumas buvo palydėtas kontraversiškiausių nuomonių ir nekokių pardavimų. Netrukus grupės nariai išsiskirsto ir toliau eina kiekvienas savo keliais.

Maždaug šiuo metu Nas balsas panaudojamas Willie Esco urbanistinio stiliaus rūbų linijos reklamai, tačiau jokių kitų sąsajų su šia rūbų linija reperis neturėjo. Reklaminę sutartį Nas nutraukia 2000-aisias metais, nes jam nepatiko šios kompanijos veikla.

1998–aisiais Nas pradeda dirbti prie dvigubo albumo. Pastarasis darbas turėjo būti pavadintas „I Am…The Autobiography“. Albumo tematika turėjo būti kažkas tarp „Illmatic“ kraštutinybių ir „It Was Written“ švelnesnių ideologijų. Reperio planuose buvo numatyta, kad „I Am…The Autobiography“ bus dvigubas autobiografinis albumas, kuriame kiekviena daina atspindėtų vis kitą Nas gyvenimo etapą. 1999-ųjų pradžioje albumas buvo baigtas, tais pačiais metais nufilmuotas pagrindinio singlo „Nas Is Like“ klipas. Darbas buvo prodiusuojamas jau minėtojo Dj Premier. Didžioji dalis albumo nutekėjo į internetą, tačiau reperis suspėjo įrašyti pakankamai medžiagos, kad būtų galima įrašyti viengubą albumą. Internete paplito šie Nas darbai: „Amongst Kings,“ „Blaze a 50,“ „Drunk By Myself,“ „Hardest Thing to Do Is Stay Alive,“ „U Gotta Love It,“ „Find Ya Wealth,“ „Project Windows,“ „Fetus,“ „Wanna Play Rough,“ „Sometimes I Wonder,“ and „Daydreamin, Stay Scheming.“

Antrasis singlas buvo visiems gerai žinomas “Hate Me Now”, įrašytas kartu su P.Diddy, kuris buvo panaudotas kaip pavyzdys kritikuojant Nas, vis labiau judantį komercinio hiphopo kryptimi. Hype Williams nufilmuoja alegorišką video-klipą, kuriame Nas ir P.Diddy nukryžiuojami panašiomis aplinkybėmis kaip Jėzus Kristus. Po to, kai klipas buvo baigtas P.Diddy pareikalavo, kad jo nukryžiavimo scena būtų iškirpta. Kaip bebūtų, neiškarpyta “Hate Me Now” klipo versija buvo parodyta per MTV ir kitus muzikinius kanalus.

Columbia Records planavo išleisti piratinę medžiagą iš “I Am..” pavadinimu “Nastradamus” 1999–ųjų antrojoje pusėje, tačiau paskutinėmis minutėmis Nas apsisprendė turįs įrašyti visiškai naują albumą 1999–ųjų laidai. Kritikai nebuvo palankūs šiam darbui ir tai padarė didelę įtaką vieninteliam hitui “You Owe Me”. ”Nastradamus” buvo prodiusuojamas tokio komercinės muzikos atstovo kaip Timbaland. Vienintelis piratinis singlas, papuolęs į “Nastradamus” sudėtį, buvo “Project Windows”, kuris buvo įrašytas kartu su Ronald Isley. Kai kurie nutekėję įrašai buvo išleisti albume “The Lost Tapes”, underground’inių Nas dainų rinkinyje, kuris buvo išleistas 2002–ųjų metų Rugsėjį Columbia Records leible. Rinkinio pardavimai buvo laibai geri ir jis buvo lydimas švytinčių straipsnių.

Dideliais mąstais išpublikuota ilgalaikė nesantaika tarp Nas ir Jay-Z prasidėjo tuomet, kai Nas nepasirodė planuotoje įrašų sesijoje, kur jis turėjo įrašinėti Jay-Z dainoje “Dead Presidents” albumui “Reasonable Doubt”.

Nors daugelis hiphopo galvų aiškiai suprato, jog šie pykčiai vyksta dėl akivaizdžios Jay-z ir Nas konkurencijos, publikai ši konkurencija atsiskleidė tik kilus vaidams tarp Jay-z protežė Memphis Bleek ir Nas. Savo debiutiniame albume “The Coming of Age” Bleek publikavo kūrinį “Memphis Bleek Is”, kuris buvo similiarios koncepcijos Nas singlui “Nas Is”. Tame pačiame albume Bleek kartu su Jay-z dar įrašė dainą “What You Think of That”. Čia priedainyje galima išgirsti žodžius “I’m a ball ’til I fall/What you think of that?“. Atsikirsdamas Nas įrašo „Nastradamus“, trumputį kūrinėlį savo antrajame albume, kuriame galime išgirsti tokią citatą „You wanna ball till you fall, I can help you with that/You want beef? I could let a slug melt in your hat”. Memphis Bleek šį išsireiškimą priimė kaip įžeidimą ir atsiskaitė su Nas savo sekančio albumo „The Understanding“ pagrindiniame single „My Mind Right“. „And only a few fit in, your lifestyle’s written/So who you supposed to be, play your position“ – repavo Memphis Bleek.

2000–aisiais „QB‘s Finest“ albumas išleidžiamas (jau pačio Nas) per „Ill Will Records“ leiblą. „QB‘s Finest“ yra kompiliacinis albumas, kuriame galime išgirsti patį Nas ir daugelį kitų Queensbridge‘o hiphopo kultūros atstovų (tokių kaip Mobb Deep, Nature, Capone, The Bravehearts, Tragedy Khadafi, Millenium Thug ir Cormega, kuris trumpą laikotarpį vėl buvo susivienijęs su Nas). Albume taip pat galime išgirsti tokių Queensbridge‘o hiphopo grandų kaip Roxanne Shante, Mc Shan ir Marley Marl. Du pastarieji (kartu su Nas) ir atliko pagrindinį kompiliacijos singlą „Da Bridge 2001“, kuris buvo paremtas taip pat šių dviejų atlikėjų 1986–ųjų metų darbu „The Bridge“.

Turbūt jau ir taip aišku, kad ir šioje dainoje Nas nesusilaiko užburnoti prieš Memphis Bleek. Šįkart viskas skamba taip: „Oh you didn’t, wanna know whose life was written/The life I’m livin” ir „Jaws is broke, your whole crew is coffin bound/Your ho, your man, lieutenant, your boss get found“.

Jay-z į Nas dainas atsakinėjo ne įrašais, o būdamas gyvame pasirodyme ant scenos per 2001–aisiais vykusį koncertą „Hot 97 Summer Jam“ New York‘e, pristatydamas savo naują dainą „Takeover“. Pradžioje daina tebuvo diss’as, nukreiptas prieš Mobb Deep, apie Nas buvo užsimenama tik keliose eilutės dainos pabaigoje, tačiau Nas įrašo underground‘inį singlą „Stillmatic Freestyle“, sempluodamas Rakim „Paid in Full“ dainą, kuriame užsipuola Jay-z ir jo leiblą „Rock-A-Fella“. Savo 2001–ųjų metų albume „The Blueprint“ Jay-z prideda trečią priedainį prie dainos „Takeover“, kuriame diss’uoja Nas, teigdamas jog jis turi „..one hot album every ten year average“. Dar Jay-z pareiškė, jog visa Nas veikla yra itin silpna, bei tai, kad reperis sufabrikavo savo praeitį.

Nas vėl atsako daina „Ether“, kuri prasideda ginklų šūviais ir sulėtintu semplu iš 2pac singlo „Fuck Friendz“, kur hiphopo legenda repuoja „Fuck Jay-z“. „Ether“ Nas kaltina Jay-z lyrikos vogimu iš kito hiphopo subkultūros grando The Notorious BIG“, albumo pavadinimo „Blue Print“ pasisavinimu iš praeito KRS-One albume tokiu pačiu pavadinimu bei pridurdamas, kad Jay-z meilikauja jam ir kitiems reperiams siekdamas šlovės. Taip pat Nas paminėjo, kad vienas priedainis su kviestine žvaigžde (Eminem) buvo geresnis už visą albumą (pastarajame Jay-z albume buvo jo bendra daina su Eminem „Renegade“). „Eminem murdered you on your own shit“ – teigia Nas. „Ether“ buvo įtraukta į penktojo Nas studijinio albumo „Stillmatic“ dainų sąrašą. „Stillmatic“ išleidžiamas 2001–ųjų metų Gruodį ir tampa ne tik kritikų liaupsinamu Nas darbu, bet ir atneša puikią komercinę sėkmę, nors ir ne tokią didelę kaip albumai „It Was written“ ar „I Am…“.“Stillmatic“ debiutuoja 7-uoju numeriu Billboard albumų topuose ir pateikia mums tokius singlus kaip „Gut Yourelf a…“ bei „One Mic“.

Jay-z į „Ether“ atsako daina, pavadinimu „Supa Ugly“, smulkmeniškai pasakodamas kaip jis turėjo lytinių santykių su Carmen Bryan, Nas dukros motina. Tokią tematiką Jay-z savo dainoms pasirinko dar ne kartą. Nas atsisako komentuoti dainą pasiteisindamas tuo, kad jis jau seniai nebebendrauja su Carmen Bryan. New York‘o radijo stotyje „Hot 97“ atliktoje apklausoje (savotiškame battle) buvo galima balsuoti už Nas „Stillmatic“ ir „Ether“ arba už Jay-z „Takeover“ ir „Supa Ugly“. Surinkęs 58% apklausą/battle’ą laimėjo Nas.

Jay-z taip pat atsako Nas savo 2002–ųjų metų albume „The Blueprint 2: The Gift and Curse“, dainoje „Blueprint2“. Čia Jay-z ginasi teigdamas, jog jis niekad nebuvo „apsimetėlis“ ir, kad Nas pats yra veidmainis, nes įrašęs tokias dainas kaip pavyzdžiui „Black Girl Lost“, vėliau pats atsisuka prieš tas pačias „black girls“ tokiose dainose kaip „You Owe Me“. Taip pat Jay-z teigia, jog jis stipriai padėjo Nas karjeros atgaivinimui, pasirinkdamas jį kaip Mc numeris vienas savo diss’ų temoms.

Kai kurių nesantaikos bruožų dar buvo galima išgirsti Nas albume „God‘s Son“, tačiau 2005–ųjų metų Rugsėjį abu atlikėjai užbaigia šią „vendetą“ be smurto ar kitų priešiškumų. Per Jay-z „I Declare War – Power House“ koncertą reperis paskelbia susirinkusiai miniai: „It’s bigger than I Declare War. Let’s go, Esco!”.Tuojau pat, kur buvęs, kur nebuvęs pasirodo Nas ir duetas atlieka dainą “Dead Presidents”, kuriai Jay-z –panaudojo semplą iš Nas dainos “The World Is Yours”. Taip pat abu reperiai sudaro dar vieną koloboraciją dainoje “Black Republican”, kurią galime išgirsti naujausiame Nas albume „Hip-Hop Is Dead“.

2002-aisiais metais Nas išleidžia albumą „God‘s Son“, kurio pagrindinis singlas buvo „Mad You Look“. Žurnalas „Time“ paskelbia šį albumą geriausiu metų hiphopo albumu. Sekantis singlas (turbūt žinomas kiekvienam nors kiek besidominčiam hiphopu) tampa geriausiu ir populiariausiu Nas hitu per visą tuometinę jo karjerą ir visą 2003–ųjų metų vasarą. „Gods‘s Son“ taip pat galime išgirsti keletą dainų, kurias atlikėjas dedikavo savo mamai, mirusiai tais pačiais 2002–aisiais metais nuo vėžio. 2003–iaisiais metais Nas su kultine New Metal stiliaus grupe Korn įrašo bendrą dainą „Play Me“, kuri buvo išleista didelio populiarumo susilaukusiame grupės albume „Take a Look In a Mirror“. Tais pačiais metais Nas išleidžia savo koncerto DVD (pavadinimu „Made You Look:The God‘s Son Live“), kuriame be pačio Nas galime išgirsti Ludacris, Jadakiss bei Darryl McDienels (iš hiphopo grandų grupės Run DMC).

Reperis išleidžia savo septintąjį studijinį albumą „Street‘s Disciple“ 2004–ųjų metų Lapkritį. Pirmieji du šio albumo singlai buvo „Thief‘s Theme“ bei „Bridging the Gap“, kurių vokalinėse partijose galime išgirsti ir Nas tėvą Olu Dara. Dar vienas ryškesnių darbų, kuriuos galime išgirsti „Street‘s Disciple“, yra „These Are Our Heroes“. Dainoje atlikėjas kaltina tokias įžymias sporto žvaigždes kaip Kobe Bryant bei O.J.Simpson blogo pavyzdžio rodymu jaunajai kartai. Albumas tampa platininiu, tačiau komercinė sėkmė nėra pasakiška lyginant su kai kuriais kitais Nas darbais.

Greitai Nas galime išgirsti Kenye West albume „Late Registration“ dainoje „We Major“. Kenye spaudai paskelbia, kad ši daina yra Jay-z mėgstamiausia iš viso albumo. Taip pat Nas eilės skamba Damian Marley (legendinio Bob Marley sūnaus) dainose „Road to Zion“, „Death Anniversary“ ir „It Wasn‘t You (feat. Lauryn Hill)“. 2005–ųjų metų Sausio 8–ąją, po dvejus metus trukusių sužadėtuvių, Džordžijos valstijoje, Atlantos mieste Nas veda R&B stiliaus atlikėją Kelis.

Nemokamame koncerte New York‘o Centriniame Parke Nas pažeria krūvą frazių apie figūrą be kurios neįsivaizduojama šiuolaikinė komercinės muzikos industrija – „reperį“ 50 Cent. Atlikėjas sulaukia atsako iš 50 Cent dainoje „Piggy Bank“, kuri buvo nukreipta prieš Nas žmoną – Kelis. Reperis vėlgi nusprendžia netylėti ir 2005–aisiais išleidžia singlą „Mc Burial (Don‘t Body Yourself)“, kuriame tyčiojas iš savo naujojo oponento ir jo G-Unit komandos. Nepaisant naujos vaidų kanonados Nas vis vien teigia jaučiantis didelę meilę 50 Cent.

Po kartu įrašytos dainos Mobb Deep pasirašo sutartį su G-Unit ir nusprendžia įrašyti diss’ą, nukreiptą prieš Nas ir The Bravehearts pavadinimu „It‘s That…“ tais pačiais 2005–aisiais metais.

2006–aisiais Nas pasirašo sutartį su leiblu „Def Jam“. Naujojo albumo pavadinimas turėjo būti „Hip-Hop Is Dead…The N“, tačiau vėliau buvo sutrumpintas tiesiog į „Hip-Hop Is Dead“. Prie naujausio Nas darbo prisidėjo tokie asmenys kaip Will.I.Am., Kenye West, Dr.Dre, Scott Storch, Jay-z bei NBA krepšininkas Chris Webber. Pirmasis singlas pavadinimu „Where Y‘all At“ buvo išleistas tų pačių 2006–ųjų Birželį. Daina buvo prodiusuojama Salaam Remi, taip pat joje buvo panaudotas semplas iš Nas dainos „Made You Look“.

Puiki albumo sėkmė Nas padarė leiblo „Def Jam“ prekiniu ženklu ir vienu stipriausių atlikėjų. Įdomiausi „gabalai“ albume – „Can‘t Forget About You (feat. Chrisette Michele)“, „Hustlers (feat. The Game)“, „Black Republican (feat. Jay-z)“ bei, žinoma, „šmotas“, palikęs didžiausią įspūdį (bent jau man) – „Hip-Hop Is Dead“. Muzikinis kanalas MTV skelbia 2008–aisiais metais pradėsiantis filmuoti realybės šou „Me and Mrs“, pasakojantį apie jo ir jo žmonos Kelis gyvenimą.

Naujausiojo Nas albumo pavadinimas gimė gana kontraversiškomis aplinkybėmis, reperiui pastebėjus vis dažnesnes kalbas internetiniuose forumuose ar tarp žmonių apie šiuolaikinio hiphopo gyvybingumą, kokybę bei ateitį (ar apskritai ji bus?). Nas albumo pavadinimu norėjo išreikšti palankumą „Hip-Hop Is Dead“ judėjimo vadovui, legendinės grupės nariui Ghostface Killah. Atlikėjas savo albume „Fishscale“ pritaria Nas bei kritikuoja Souther Crunk bei Snap hiphopo muzikos kryptis, jas įvardindamas kaip pagrindines „hiphopo mirties priežastis“. Abu atlikėjai dėl savo viešų pasireiškimų užsitraukė tokių atlikėjų kaip Lil‘ Wayne, Lil‘ Boosie, Young Jeezy, Dem Franchize Boyz bei D4L priešiškumą.“Hip-Hop Is Dead“ tapo vienu sėkmingiausių Nas albumų ir stovi Olimpo viršūnėje kartu su „It Was Written“ bei „I Am…“.

2008–ųjų metų Vasarį išeis 9–asis Nas studijinis albumas „Nigger“, turėjęs išeiti jau 2007–ųjų Spalį. Nas MTV naujienoms pranešė, jog pirmieji singlai pasirodys jau greit po Naujųjų Metų. Prie „Nigger“ vėlgi prisideda visa komanda žymių vardų: Jay-Z, Alicia Keys, LL Cool J, Rev Run, Common, Akon, Method Man, Lupe Fiasco, David Banner.

Diskografija:

1994: Illmatic

1996: It Was Written

1999: I Am…

1999: Nastradamus

2001: Stillmatic

2002: God’s Son

2004: Street’s Disciple

2006: Hip Hop Is Dead

2008: Nigger (dirbama)

Susiję

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Close