Albumai

Ассаи – Ом [ Assai; 2011]

“Религия и политика заставляет нас ненавидеть и убивать, люди собираются в городах, проживают быстрые, серые жизни и выполняют приказы. За всей беготней самые сокровенные таинства превращаются в обыденность. Как в набитом людьми кафе слова превращаются в шум. В этом месте ты пытаешься услышать каждого, но слышишь только гул голосов, хотя каждый из них говорит тебе – братан, да ты горишь. Они все пришли сюда ради тебя, но ты уже не хочешь с ними разговаривать, потому что все они – твое отражение.

Музыка объединяет нас, заряжает воздух вокруг, ломает, вскрывает, делает нас сопричастными, сочувствующими. Моя вибрация ОМ как зарождение вселенной, как воля, вектор мыслей, звук исколотой планеты, рык всего живого, секта людей понимающих причины происходящего вокруг, мы видим резко меняющийся мир, каждый из нас – причина этого.

Попрощайтесь со всеми, кого вы любите, потому что здесь вы совершенно одни. Внутри себя, как в маленьком доме посреди густого и заснеженного леса. Уже не возможно остановить время, зажмуриться, отвернуться. Здесь и сейчас мы находимся в своем самом честном воплощении. ”

 

Aš negalėjau pradėti kitaip, nes daug kas nesuprastu visumos arba išvis nieko. Tuomet šis albumas taptu nereiklaingas. Tai albumas į kurį reikia įsiklausyti, kurį reikia suprasti. Kitas dalykas – priimti ar ne.

 

Assai – viena iš ryškesnių Rusiško hip-hop’o personų, su savita repavimo maniera ir gana savotišku pasaulio matymu, kartais taip savotiškai, kad pradedi galvoti ar nereikia kokių stimuliuojančių priemonių kad panaudoti jas kaip raktą į Assai vizijų ir minčių pasaulį.

 

Nežinau kodėl, bet tas kelias kuriuo eina Assai primena dar vieną seną rusų hip-hop’o (kažkada) legendą Delfiną. Nežinau kiek bendro yra jų gyvenimuose, bet tai kaip Assai sunkėja, pasineria į apmastymus, kuria savo filosofijas visa tai panašu į Delfiną. Gal pas Delfiną tai buvo ne taip iškalbingai, bet jam nereikėjo tiek daug teksto kad pasiekti savo tikslą.

 

Assai albume apsiejo be kompanijios prie mikrofono, neskaitant aišku backvokalų. Bet už tat prie muzikinės dalies prisidėjo ko ne “orkestras”, nors sprendžiant iš sudeties, klasikiniu jo nepavadinsi. Ir išties, muzikinė pusė iškirtinė, galbūt hip-hop’o procentų sumažėjo, bet tokie kūriniai kaip “Progulki v nekuda” atperka viską! Manau tai vienas iš tų atvėjų kai muzika gali gyventi askirai. Viskas daugumoje gabalų gerai išdirbta, sulipdyta, nors imk ir išleisk intrumentinę albumo versiją. Puiku!

 

Vokalinė pusė – čia jau galima pradėti ginčytis. Albume yra eilė vietų kurios yra taip vadinama surimuota poezija, tikrai ne klasikinis repavimas. Tokių vietų dauguma. Ko gero Assai nutarė paaukoti standartus. Jaučiasi kad tekstai, poezija, lyrika, mintis yra šio albumo undegraund’as. Naujas poetas, kaip ir Delfinas savu laiku. Jeigu pradėti gilintis į techninius dalykus, tai tokia dainavimo maniera vietomis pradeda erzinti. Tačiau bendras rezultatas vistek puikus, labai mažai prie ko galima prisikabinti. Ypač dabar, kai visi moka repuoti ir nusispjauti kad skamba vienodai.

 

O štai ir įdomiausia albumo pusė – lyrika.

 

Dalis tekstų įtelpa į tą įvaizdį kurį susikūrė aplink save (ankstyvesnių darbų dėka) Assai. Bet yra ir tokių, kur – Ką aš žinau?

 

Politika – neįprasta tema musų hip-hop’ui. Čia pateikta viskas gan įdomiai, netgi įdomu pasidarė ką ten pridarė tas jų prezidentas, kad nusipelnė tokio gabalo? Kokie įvykiai įtakojo?

 

Alegorijios – čia irgi yra įdomių sprendimų, užtenka paminėti tą apvalų pasauli ir protingą kurmį apie kurį dainuoja Assai. Viskas protingai, gražiai. Labai įsigilinima į tokį keista ir neįprasta personažą.

 

Vaizdai – Assai visada buvo persona kurį klausant reikia įjungti vidinį teliką, sukioti vaizdą, surinkti galvosukį: “raudonas sniegas”, “saulė krentanti žemyn”

Ir kai tik susikuri tą pasaulį, prasideda paskutinė kūrinio dalis, kurios garsai ne tik kad sugrąžina iš sapno, bet ir priverčia išsitraukti ausines. Arba toks gabalas kaip “Kristal”: iš pradžių reikia pagauti ir priprasti prie repavimo manieros, o tik tada bandyti suprasti. Labai daug smulkių fragmentų, trupinių kurie ir yra raktas į atsakymus. Tas pats ir su paskutiniu kūriniu pavadinimu ” Chudožnik” – taip pat reikia pasistengti kad viską suprasti. Pvz.: “Golovy mertvych ryb medleno padali v niz”.

 

Taigi, manau supratot kad Assai padirbėjo gerai. Sudėtingai, nebanaliai, sukūrė savo ir pasidalino su visais. Tačiau ar visi tai supras – klausimas. Aš perklausiau albumą keletą kartų su vienu tikslu – suprasti ir pajusti muziką. Su muzika buvo nesudėtinga, geras garsas ir ramybė. O štai su lyrika teko palavinti vaizduotę ir protą. Nesu tikras kad supratau viską teisingai. Pabandykit tai tarsi filmas kurį lepina kritikai, bet jis lieka už borto nes yra pernelyg protingas ir sudetingas kad pagauti kampą, netgi sumaniam klausitojui. Aš visko nepagavau ir nesu tikras ar supratau viską teisingai.

 


 

 

TRACKLIST:

 

01 29 04:03

02 Мелани 03:26

03 Столько жизни 03:47

04 Прогулки в никуда 03:20

05 Счастье 03:23

06 Высокий год 04:37

07 Крот 02:40

08 Свет новой любви 02:37

09 Проснись 04:47

10 Пульс 04:12

11 Дача 04:23

12 Бездна 03:22

13 Кристалл 04:06

14 Художник 02:48

 

 

Autorius Miron

Susiję

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Close